walking in memphis

Detta har varit ännu en givande dag. Ha ha.
Jag har gjort ungefär lika mycket som alla andra dagar. Inte ett smack.
Börjar få tillbaka orken nu iaf, vilket är mycket positivt!

Det blir förhoppningsvis en rolig fest här framöver. Jag kunde inte längta mer! Ahmahgad.

Har inte så mycket att förtälja. Det har som inte hänt så mycket i mitt liv dom senaste 2 dagarna. Mihi.

Jag lääääääääääääääääängtar tills jag ska jobba på måndag. ÅÅÅÅH!
Ge mig mitt sociala liv tillbaka.
Känner att jag gett ganska mycket klirr i Evelinas Australien-kassa dom senaste 2 veckorna. Det är liksom hon som fått jobba för mig nu när jag varit sjuk. Känns konstigt att säga att hon jobbat för mig. Men så är det ju.

Nu ska jag kolla på VMA's för den 4e gången den här veckan. Jag vet vilken ordning alla uppträdandena kommer. Ha ha.

herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0