you give love a bad name ROBIN BENGTSSON

Åh! Jag är så tillfreds med min tillvaro för tillfället. Jag är så glad för mina arbetskamrater, dom gör mig så glad!
Jag skrattar nästan non-stop hela dagarna. Känns kul att det faktist känns roligt att gå på jobbet. Och nu när jag är ledig 3 dagar så vet jag att jag kommer längta dit. Konstig känsla men jag älskar't!

Imorn är det GALEN I NATTEN som gäller. Åååh! Holmen-fest i mitt hjärta <3
Antar att det kommer spåra ur som vanligt, det är det vi kan. Spåra ur!
På lördag är det fosterställning som gäller, den saken är redan klar. Mihi.

Har sett IDOL ikväll. Trodde jag skulle sätta colan i halsen när Robin Bengtsson dök upp, vilken sångröst, vilken musikalisk känsla han har, vilka ben han har, vilken rumpa han har, vilken karl!
...även fast han dykte upp iklädd kvinnokläder och under nicket "Malena Andersson". MY MAN!!!

Förundras över hur den manliga befolkningen av folket tänker. Eller inte tänker.
Fast jag kanske har haft oturen att träffa alla idiotjävlar. VAD VET JAG.......

Nu lyssnar jag på Spice Girls, so 90's, och väntar på att Big Brother ska börja. Mys.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0