you should be ashamed of yourself

Jag har som så många andra, inte missat TV3's nya program: Svenska Hollywood Fruar.
Jag satte alvedonen i halsen när jag såg och lyssnade på Anna Ankas uttalande.
Menar tjejen (läs:den mogna kvinnan) allvar med det hon säger?
Jag skäms, jag skäms ifall hon har en så fruktansvärt vrängd syn om oss svenskar.
Sen blir jag också lite rädd att det är så hon framställer sverige när hon pratar om vårt land och våran befolkning till folk "over there". Vem fan är hon egentligen? Eller vem tror hon att hon är?!
Det värsta av allt var ju ändå att kvinnans uppgift kort o gott, var att tillfredställa mannen när han bad om det, vill han ha en avsugning på morgonen så får du bara lov att ställa upp. Vare sig du vill eller inte.
Hallå?
Jag tänkte på en gång när jag hördu hennes uttalanden om böcker som jag läst: Ayla-böckerna. Ni vet dom om istidsbefolkningen.
Det verkar ungefär vara samma tidsepok som det i Hollywood just nu.

Idag har jag varit på Vårdcentralen, fick till en början inte ens gå och anmäla mig i "kassan", nejdå. Jag fick sitta ute vid ingången som en fähund. Haha, jag fnissade för mig själv när jag satt där. Det blev inge provtagning för grisinfluensan men både jag och Dr. Lundquist skrattade gott åt min upplevelse där ute i "väntrummet".
Jag ska iaf enligt Dr. Lundquist stanna hemma tills på söndag. ÄNNU EN HELG. Fan, fan, faaaaaaan.
Jag är så sjukt rastlös. Mina dagar tillbringar jag framför datan och TVn.
Men nästa vecka är jag tillbaka, FIT FOR FIGHT IGEN! Satan vad jag ska jobba. HEJA HEJA HEJA!

Nu tänker jag strax se på Big Brother. Vi hörs va? Ja.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0